neeltje-in-zuid-afrika.reismee.nl

Nog 12 dagen

Hoewel het aftellen al weeeeken geleden is begonnen, begint het nu wel echt dichterbij te komen. Bezig met het afronden van opdrachten, de laatste stage dagen en het afkruizen van (onzinnge) dingen op de 'what to do list'.. 'website maken, check'.

Tot mijn grote vreugd is het dan toch eindelijk winter geworden in Nederland. Verkleumdehanden en orenzullen tot het verleden behoren als ik me aan moet gaan passen aan het zonovergoten Zuid-Afrika, Kaapstad wel te verstaan

Cool

Twaalf weken stage en een afstudeeronderzoek op de International School of Cape Town, year 6 (groep 8), zullen er voor zorgen dat ik dit jaar klaar ben met de Pabo. Eerst nog even bikkelen in Nederland..

Nieuwe mensen, veel zon en geweldige natuur, betekenen ook dat ik veel mensen moet gaan missen, maar gelukkig komt Pieter al op 17 april en gaan we een paar weken later samen reizen. En ja.. Thuis is waar je bed staat.

Liefs, Neeltje

Reacties

Reacties

patrick

Zie je zondag nog wel, maar via deze weg alvast een superperiode toegewenst daar! Geniet ervan

Wieteke

Leuk verhaal neellie :) heb weer een beetje dat gevoel van toen je naar Australië ging een beetje terug.. :( gelukkig is het nu een stukje korter. Wij zullen hier goed voor Pieter zorgen. Zet ma alvast een dieet klaar ;) x

collin.d

Hoi hoe gaat het JUF Neeltje al kriebels?Haha doei REGARDS Collin

Neeltje

Lief dat jullie berichtjes achterlaten! Een beetje zenuwachtig ben ik wel hoor Collin..

Nina T.

Hoi lieve juf Neeltje. Ik wens je heel veel plezier in Zuid- Afrika en ga zeker heel vaak op de site kijken. Liefs Nina

Mex W.

hoi juf Neeltje heeeeeeel veel plezier in Zuid-Afrika
tot in mei!!!!!

groetjes, Mex

Manon P.

Hee juf Neeltje.
Zo te zien zijn de kriebels al begonnen..
Hopelijk word het leuk in Zuid-Afrika, ik kom ook vaak op deze site ;3
Liefs Manon

Naomi

Hallo juf neeltje.
Hoe gaat het in zuid afrika?
Ik hoop dat je het leuk hebt!
Holqng ben je nu al in afrika?
Was de reis leuk.
Kun je ook fotos op dezen site zetten?
Is het ook een andere tijd daar,hihi
Groetjes van mij naomi

tim

hallo juf neeltje
ik wens je veel plezier in zuid afrika
en een goede reis
zoals wij scouts altijd zeggen : een goed pad en wel thuis
alleen ga je dit keer niet naar huis

groetjes tim

anna

lieve juf neeltje de spanningen zijn blijkbaar al gekomen maandag is het al zover ik hoop dat je het leuk zult krijgen.
groetjes anna

Juf Neeltje

Lieve kinderen van groep 7, leuk hoor al die berichtjes! Dinsdag komt het vliegtuig aan in Zuid-Afrika en dan zal ik er proberen om wat foto's op de site te zetten :)

Groetjes

Melissa Smalen

Hoi juf neeltje leuk verhaal morgen al zo ver heb je al kriebels

doei Melissa

Rianne Kloppers

heey juf Neeltje,
ik mis je heel erg in de klas , al die leuke spelletjes en Alle lessen met jou zijn eigenlijk leuk. Ik ben heel benieuwd naar alle foto's. Ik zou zo veel mogelijk willen zien. Nou veel plezier en de groeten van Rianne.

Manon.

Hee juf!
Kom je alsje in Zuid-Afrika bent nog eens op Skype als dat kan?
Hoop van wel!
Groetjesss.

Kelly

Je zit nu in de lucht als het goed is! Wilde je nog even heel veel plezier wensen. En ik ga je volgen (nee niet stalken:P) via deze site. liefs kelly

Pieter

He schatje,

Hoe is je eerste dag in Zuid Afrika?
Maar je ziet me eerder dan 17 april;-), want ik vertrek al op 13 april.
Hier is het hier ontzettend koud Brrrrrrrrrrrrrrrrr.

Dikke kus

Mex.W

hey, Neeltje
wij kunnen hier BIJNA schaatsen
wat een verschil met waar jij bent!!!!!!

groetels, Mex

Neeltje

Bijna schaatsen ja? Hier gaat dat nooooit gebeuren hoor. Vandaag 30 graden en morgen 26, lekker warm dus. Ik zal morgen een reisverhaal typen en foto's uploaden.

En Pieter, ik zie je dus de 14de al, leuk leuk! Tot heel snel!

Xx

Carla Nijhof

Hoi Neeltje, stuur even wat warmte naar hier kunnen het goed gebruiken verder wensen wij je heel veel plezier, geniet ervan en hopelijk mis je Pieter niet al te veel. groetjes en veel succes Bert en Carla

papa hans

hoi Neeltje

Weer een lange reis naar een warm land en dan te bedenken dat Boekelo :) :):):)ook heel mooi is. Maar alle gekheid op een stokje . Wij zijn best wel trots op je dat je 3 1/2 maand in Afrika zit. Lekker warm en geen 11 graden onder nul zolas hier !!!!!!!! Wij zullen wel op Pieter passen dat ie goed eet en netjes op tijd naar bed gaat. :):):) Veel plezier daar, een heel mooie tijd daar en ook een heel fijne tijd samen met Pieter in Afrika.
groetjes der Vati und der Muti

Rianne Kloppers

Hi teacher Neeltje
I especially miss the game with you.
and you have butterflies in your stomach?
Mega Mega Mega well if Mega Mega plezzzier wish you much and you do care, I would like to refer you really want to see again? Well send you a reply to this message for me??

en speciaal voor jou in het engens ... als ik het goed geschreven heb? Veel groetjes Rianne

Neeltje

Rianne wat knap zeg! Je Engels is heel goed, heeft iemand je stiekem geholpen? ;) Nee geintje, hoor, goed gedaan!

Carla, ik zal wel wat warmte die kant op doen, hoop dat het overkomt!

En papa, lief berichtje, fijn dat jullie trots zijn :) Als ik wat meer mooie foto's heb zal ik een nieuw verhaal schrijven en foto's uploaden, denk dit weekend.

Liefs, Neeltje

Canel

heey juffie is het leuk in afrika ?
Zonder jouw is de les engels heel saai :(
Wij zijn nu druk bezig met het oefenen van onze dansje voor het playbackshow. En we hebben een hele leuke dansje verzonnen met onze groepje :)).
Kun je misschien foto's maken van de kinderen daar, want ik ben heel erg nieuwschierig. Nog heel veel plezier in Zuid-Afrika!!
Xxx Canel.

Canel

Ooo ja, jufrouw het is 's nachts -12 graden, Koud he!!

Canel

Heey juffie,
bij ons sneeuwt het al brrr.
Heele grote verschil met waar jij bent.
Nog heel veel plezier!!
XxxCanel.

Noa Pisano en Jade Pisano

hoi Neeltje
Alles goed?
met ons wel!
is het leuk in zuid afrika?
bij ons is het superrrrr koud brrr er is zelfs al sneeuw gevallen.
het gaat bij ons op school heel goed!
Pieter zij dat hij jou hééééééééél er mist!

Doei Neeltje
Groetjes je liefste nichtjes:Noa en Jade

Cynthia

Hey Neel,
Al lekker aan het genieten van de zon? Nog een bike kunnen scoren? Als het niet lukt fiets ik de mijne wel naar je toe ben de kou nu al zat bah bah. Denk je nog aan de loterij? haha
Fijn weekend.X Cynthia

Manon

Hii Neeltje.
LET IT SNOW LET IT SNOOHOOW :DD.
It's snowing at here :).
Yaay.
I miss you on school!
And, how is it in South-Africa?
I hope you'll have nice pictures!
Byeee.

anna

hoi juf neeltje,
ik heb vandaag geschaast het was superrrrrrrrrr!!!!!!
misschien gaat de elfstedentocht door ik hoop het het lijkt me best wel cool!!!!!!!!!!!
maak er nog iets leuks van
groetjes anna

papa hans

mooie foto's Die van de vleigtuigvleugel doet me denken aan het lied van reinard mey, Hoch über die Wolken wo die Freiheit ist. Hoog boven de wolken waar de vrijheid is,. zo is het ook met verre reizen. Wie ver reist heeft vele verhalen voor later en vele herinneringen. Wij wensen je behalve al dat stage gedoe ook een mooie vakantiereis .

groetejes pa en ma C.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!