neeltje-in-zuid-afrika.reismee.nl

Fietsende politie agenten in Kaapstad

Een paar weken verder en een heleboel avonturen rijker!

Laughing
Bijv. die van de 'fietsende politie man'.. Na een heel gezellige avond in de Ierse pub, stonden we te wachten op de taxi, terwijl er uit het niets een zeer verdachte Afrikaan zijn hand uitreikt naar mijn tasje, en zich vervolgens, ook weer zeer verdacht, omdraait. Mensen die mij redelijk kennen, weten dat een tasje om mijn schouder geen vaak geziende situatie is en daarbij ging het ook nog om een assecoire dat die zelfdedag gekocht was! Op het moment dat ik wilde vragen of hij aan mijn tas zat, vloog er een security man (letterlijk) om zijn nek en begint te roepen: 'He touched your bag!' De verdachte man ging daarna schreeuwend een welles nietes discussie met mij aan over het aanraken van de tas. Vanuit het niets springt er een man (geen politie of security) op zijn nek en begint te roepen. Deze wordt er afgetrokken door, de inmiddels gearriveerde, politie troepen. Ik heb deze man genegeerd omdat hij best boos leek te worden.. De security mensen en politie agenten wilden allemaal tegelijk weten wat er gebeurd was, eerder mocht ik de taxi niet in. Nadat ik mijn naam had opgeschreven en had gecheckt dat er niets gestolen was, mocht ik weg. Het uitzicht vanuit de taxi, op een man die al schreeuwent, geboeid werd afgevoerd, vond ik bijzonder
Cool
Kaapstad onveilig? Nee, echt niet dus! Blijkbaar kunnen er, uit het niets, 20 politie mannen opgetrommeld worden, waarvan één zelf op de fiets!

Vorige week lekker op kamp geweest met mijn klas. Wat een onwijs mooie locatie! Uitizicht op de bergen en de zee, bavianen, zwarte adelaren en heel heel veel gekko's. De eerste avond gedroegen de kinderen zich ook als bavianen en mocht ik nog van geluk spreken dat ik één uurtje slaap heb gehad.. Het ontbijt dat voor half 9 gepland was, deden we maar om half 6

Surprised
Wandklimmen, boogschieten, zwemmen, hutten bouwen en heeeel veel voetballen en de 4 dagen waren al weer om.

Gister een waanzinnig mooie avond gehad op Lionshead! We moesten deze berg opklimmen, echt klimmen om de maansopgang en zonsondergang (tegelijker tijd!) te zien. Dit kun je een aantal keer per jaar zien en dus was het druk op de top.. Mensen hadden zelf honden meegenomen. Waarom, maar vooral hoe doen ze dat? 'T was een best stijl..!

De eerste kaartjes zijn verstuurd, maar heeft groep 7 deze al gekregen? Ben benieuwd! De stageweken vliegen voorbij en dus ook de tijd om te werken aan het afstudeerwerkstuk.. Er moet nog veel gebeuren en dat gaat goed komen!

Laughing

Liefs Neeltje

Reacties

Reacties

Iris

He Neel!! Whaha.. wat een avontuur zeg, jij en een handtas? Bijzonder :P!!
Geniet!! Leuk om je verhalen te lezen :D!

marjolein

He neel! Leuk verhaal! Wat fijn dat het toch goed afliep he. Zo zie je maar dat je maar beter geen tasje om kan hebben, dat roept alleen maar problemen op. Geniet van je weekend! Doen wij ook nu met een wijntje en open haardje :) haha morgen Anneloes verjaardag vieren! Xxx je grootste zus

Rianne

Leuk dat je ons nog steeds verhalen schrijft, ik heb nog niets gehoord van een kaartje van meester. Als het zo is laat ik het je weten. Groeten

Rianne

we hebben de kaart alwel gekregen hoor, dat vorige bericht schreef ik 1 dag voordat meester de kaart had laten zien. Echt een leuke kaart hoor en ik vind het heel jammer dat je niet meer hier op school bent want jij gaf altijd de Engelse les en we hebben binnenkort de Engelse week dat wil zeggen dat we voor de ouders in het Engels een optreden doen. Ik doe met manon een toneelstuk over een postkantoor in het Engels en we hebben Brittains got talenten 1 reclame en i am sexy and homeles. Word heel leuk jammer dat je er niet bij kan zijn.

doeg doeg, Rianne

Neeltje

Hallo, lief die berichtjes! Fijn dat het kaartje er is! Ik ben heel benieuwd naar de optredens voor volgende week zijn! Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar jullie zullen me er vast van alles over vertellen in mei. Veel plezier! Doei! juf Neeltje

Marel

Heey

Hoe gaat het daar.
We missen je allemaal.
Gelukkig duurt het niet heel lang meer en dan kom je weer terug.
Ik mis je super erg.
En vooral de leu lessen die jij geeft .
Je bent de beste juf die er bestaat.

Marel

Het moest zijn leuke lessen

Sorry riep fout

Marel

Tiepfout

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!